Anunț concurs pentru post contractual -CREȘA GĂEȘTI

  Nr. 603/21/07/2023

 Anunț concurs pentru post contractual

In conformitate cu prevederile  HG nr. 1336/2022 si ale OUG nr. 34/2023, Cresa Gaesti, cu sediul în localitatea Găești, strada Fundatura 1 Decembrie 2, județul Dâmbovița, organizează concurs de recrutare, pentru ocuparea pe perioada nedeterminata, a funcției contractuale de execuție, vacante, de administrator financiar, post unic – 1 post, cu norma intrega.

Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 15 din cadrul HG nr. 1336/2022 :

  1. are cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind spațiul Economic European ( SSE) sau cetățenia Confederatiei Elvețiene;
  2. cunoaște limba română scris și vorbit ;
  3. are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 -Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare ;
  4. are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate ;
  5. îndeplinește condițiile de studii, de vechime în specialitate și, după caz, alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs ;
  6. nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra securității naționale, contra autorității, contra umanității, infractiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni de fals ori contra înfăptuirii justiției, infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face o persoană canditată la post incompastibilă cu exercitarea funcției contractuale pentru care candidează, cu excepția situției în care a intervenit reabilitarea ;
  7. nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcția, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfășura activitatea de care s-a folosit pentru săvârșirea infracțiunii sau față de aceasta nu s-a luat măsura de siguranță a interzicerii ocupării unei funcții sau a exercitării unei profesii ;
  8. nu a comis infracțiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 188/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatarea unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările și completările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1), lit.h.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs și a ocupării funcției contractuale sunt :

– nivelul studiilor pentru ocuparea postului – Studii superioare absolvite cu diploma de licenta in domeniul stiintelor economice;

– vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului – minim 10 ani;

Concursul se va organiza conform calendarului următor :

  • 27 iulie 2023 –  9 august 2023 ora 16,00 termenul limită pentru depunerea dosarelor ;   
  • 10 august 2023 – 11 august 2023 selecția dosarelor ;
  • 21 august 2023 ora 09.00 : proba scrisa la sediul Cresei Gaesti;
  • 23 august 2023 ora 14.00 : proba interviu la sediul Cresei Gaesti

  Pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar care va conține următoarele documente:

a) formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la anexa nr. 2;

b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;

c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;

d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;

e) copia carnetului de muncă, a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;

f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;

g) adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;

h) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracțiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidații înscriși pentru posturile din cadrul sistemului de învățământ, sănătate sau protecție socială, precum și orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilități sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;

i) curriculum vitae, model comun european.

Dorim publicarea anunțului pe portalul posturi.gov.ro pe data de 27 iulie 2023.

Cresa Gaesti, Str. Fundatura 1 Decembrie, nr.2, Județul Dâmbovița, telefon 0720024711

BIBLIOGRAFIE

CONCURS DE OCUPARE A POSTULUI DE ADMINISTRATOR FINANCIAR

1)Legea nr. 1/2011 – Legea educatiei nationale, cu modificarile si completarile ulterioare;

2)Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice;

3)O.M.F.P nr. 2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea si efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii, reactualizata ;

4)Legea nr. 53/2003 – Codul muncii ;

5)Legea nr. 82/ 1991 a contabilitatii, republicata ;

6 ) Legea nr. 273/2006 privind finantele publice locale cu modificarile si completarile ulterioare ;

7)  Legea nr. 319/2006 – Legea securitatii si sanatatii in munca, cu modificarile si completarile ulterioare;

8) Ordinul Ministrului Finantelor Publice nr. 1792/2002 pentru aprobarea normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonantarea si plata cheltuielilor institutiilor publice, precum si organizarea, evidenta si raportarea angajamentelor bugetare si legale, cu modificarile si completarile ulterioare ;

9) O.U.G nr. 158/2005 privind concediile si indemnizatiile de asigurari sociale de sanatate ;

10) Legea finantelor publice nr. 500/2002, cu modificarile si completarile ulterioare

NOTĂ: Candidații vor avea în vedere la studierea actelor normative din bibliografie, inclusiv republicările, modificările și completările acestora.

TEMATICĂ

  1. Legea nr. 1/2011 – Legea educatiei nationale, cu modificarile si completarile ulterioare :
  2. Sectiunea a 2-a – Educatia anteprescolara
  3. Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice :
  4. Sectiunea a 3-a – Autoritati contractante;
  5. Sectiunea a 4-a – Domeniul de aplicare
  6. O.M.F.P nr. 2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea si efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii, reactualizata :
  7. Anexa 1 – Norme privind organizarea si efectuarea inventarelor elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii;
  8. Legea nr. 53/2003 – Codul muncii ;
  9. Drepturile salariatului si ale angajatorului ;
  10. Raspunderea disciplinara
  11. Legea nr. 82/ 1991 a contabilitatii, republicata :
  12. Organizarea si conducerea contabilitatii ;
  13. Registrele de contabilitate;
  14. Situatii financiare ;
  15. Contabilitatea Trezoreriei si a institutiilor publice
  16. Legea nr. 273/2006 privind finantele publice locale cu modificarile si completarile ulterioare :
  17. Veniturile si cheltuielile bugetare ;
  18. Veniturile si cheltuielile bugetelor locale ;
  19. Principii, reguli si responsabilitati

     7 .Legea nr. 319/2006 – Legea securitatii si sanatatii in munca, cu modificarile si completarile ulterioare :

  • Capitolul IV – Obligatiile lucratorilor ;

8. Ordinul Ministrului Finantelor Publice nr. 1792/2002 pentru aprobarea normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonantarea si plata cheltuielilor institutiilor publice, precum si organizarea, evidenta si raportarea angajamentelor bugetare si legale, cu modificarile si completarile ulterioare :

  • Angajamentul legal si angajamentul bugetar

    9. O.U.G nr. 158/2005 privind concediile si indemnizatiile de asigurari sociale de sanatate :

  • Capitolul I -Dispozitii generale

10) Legea finantelor publice nr. 500/2002, cu modificarile si completarile ulterioare :

  • Capitolul II – Principii, reguli şi responsabilităţi – Sectiunea I – Principii si reguli bugetare
  • Capitolul III -Sectiunea a 4-a – Executia bugetara

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *