Spitalul Orasenesc Gaesti, cu sediul în Oras Gaestiorganizează concurs pentru ocuparea următorului post vacant: Asistent medical debutant uts

                           PRIMARIA ORAS GAESTI-JUDETUL DAMBOVITA

SOG
 SPITALUL  ORASENESC  GAESTI                    
 Adresa; Str. 13 Decembrie, nr.170 / Tel./0245710297/ Fax: 0245711028                                Telefon secretariat  0733448037     Pagina web: www.spitalgaesti.ro    E-mail: spitalulgaesti@yahoo.com                          Cod operator date cu character personal  10877                                                                                                                                                                                               
ISO 9001 – Certificat nr. 373CISO 14001 – Certificat nr. 194MISO 45001 – Certificat nr. 168HS

Nr. 6375 / 17.08.2024

Anunț concurs pentru post contractual conform H.G. 1336/2022

A.) Spitalul Orasenesc Gaesti, cu sediul în Oras Gaesti, str.13 Decembrie,nr.170, județul Dambovița , organizează concurs pentru ocuparea următorului post vacant, conform H.G. nr. 1336/08.11.2022 pentru aprobarea Regulamentului – cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, precum şi în conformitate cu art VII alin (3) din Ordonanta de urgenta Nr. 115/2023privind unele masuri fiscal-bugetare in domeniul cheltuielilor publice, pentru consolidare fiscala, combaterea evaziunii fiscale, pentru modificarea si completarea unor acte normative, precum si pentru prorogarea unor termene pentru ocuparea a postului vacant  de:

  • 1 post vacant de asistent medical debutant Unitatea de Transfuzie Sanguina

  B.)  Documente solicitate candidaţilor pentru întocmirea dosarului de concurs, conform art. 35 din H.G. 1336/2022:

  • a) formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la anexa nr. 2;
  • b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
  • c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
  • d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
  • e) copia carnetului de muncă, a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
  • f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
  • g) adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
  • h) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracțiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidații înscriși pentru posturile din cadrul sistemului de învățământ, sănătate sau protecție socială, precum și orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilități sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;

                   i) curriculum vitae, model comun european – taxa 50 lei.

  •           Dosarele de concurs se depun la (adresa): Spitalul Orasenesc Gaesti str.1  Decembrie, nr.170, jud.Dambovita, Bir. resurse umane, tel. 0770719925,mail: spitalgaesti@yahoo.com

                               C.) Condiţiile generale prevăzute de art. 15 din H.G. 1336/08.11.2022

  • Poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care îndeplinește condițiile prevăzute de Legea nr. 53/2003 — Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare, și cerințele specifice prevăzute la art. 542 alin. (1) și (2) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare:
  • a) are cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spațiul Economic European (SEE) sau cetățenia Confederației Elvețiene;
  • b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
  • c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 — Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
  • d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
  • e) îndeplinește condițiile de studii, de vechime în specialitate și, după caz, alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
  • f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra securității naționale, contra autorității, contra umanității, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni de fals ori
  • contra înfăptuirii justiției, infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcției contractuale pentru care candidează, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea;
  • g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcția, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfășura activitatea de care s-a folosit pentru săvârșirea infracțiunii sau față de aceasta nu s-a luat măsura de siguranță a interzicerii ocupării unei funcții sau a exercitării unei profesii;
  • h) nu a comis infracțiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire  la  persoanele  care  au  comis  infracțiuni  sexuale,  de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru  completarea  Legii  nr. 
  • 76/2008  privind  organizarea  și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările  ulterioare,  pentru  domeniile  prevăzute  la  art.  35 alin. (1) lit. h).

             Condiţii specifice de participare la concurs:

                  1.Nivelul studiilor: diploma studii post liceale 

                  2. Curs de transfuzie sanguina

                  3. Abilități, calități și aptitudini necesare: punctualitate, atenție la detalii, spirit de observație dezvoltat; stabilitate și mobilitate a atenției; rigurozitate în respectarea regulilor și instrucțiunilor; capacitate de comunicare interactivă și de lucru în echipă; rezistență la stres; aptitudini de planificare și organizare a operațiilor și activităților.

   3. Vechime

–  pentru postul de asistent medical debutant  – fara vechime

          E.) Calendarul de desfăşurare a concursului, respectiv data limită şi ora până la care se pot depune dosarele de concurs:

            Calendarul de desfasurare a concursului  – termenul de depunere a dosarelor –  19.07.2024- 01.08.2024, ora 11, la sediul instituţiei;

Nr.crt.ActivitateaData si ora
1Depunerea dosarelor de participare la concursPana la 01.08.2024           ora 11,00
2Selectia dosarelor candidatilor  02.08.2024 ,ora 10,00
3Afisarea rezultatelor selectiei dosarelor  02.08.2024, ora 14,00
4Depunerea contestatiilor privind rezultatele selectiei dosarelor05.08.2024, ora 12,00
5Afisarea rezultatului solutionarii contestatiilor06.08.2024, ora 14,00
6Proba scrisa  07.08.2024, ora 09,00
7Afisarea rezultatelor la proba scrisa  07.08.2024, ora 14,00  
8Depunerea contestatiilor privind rezultatele la proba scrisa08.08.2024, ora 12,00
9Afisarea rezultatului solutionarii  contestatiilor09.08.2024, ora 14,00
10Proba interviu  12.08.2024, ora 09,00  
11Afisarea rezultatelor la interviu  12.08.2024, ora 14,00
12Depunerea contestatiilor privind rezultatele la interviu13.08.2024, ora 12,00
13Afisarea rezultatului solutionarii contestatiilor14.08.2024, ora 12,00
14Afisarea rezultatului final al concursului  14.08.2024, ora 14,00

Pentru a fi declarat “admis”, candidatul trebuie să obțină minimum 50 de puncte la fiecare probă de concurs pentru postul de executie.(art.45 alin.2 lit.a din HG 1336/2022)

          Punctajul final reprezintă media aritmetică a punctajelor obţinute la cele 2 probe  de concurs.

Se consideră admis la concurs candidatul care a obţinut cel mai mare punctaj dintre candidaţii care au concurat pentru acelaşi post, cu condiţia ca aceştia să fi obţinut punctajul minim necesar.

La punctaje egale are prioritate candidatul care a obţinut punctajul cel mai mare la proba scrisă, iar dacă egalitatea se menţine, candidaţii aflaţi în această situaţie vor fi invitaţi la un nou interviu în urma căruia comisia de concurs va decide asupra candidatului câştigător.

Candidaţii pot contesta numai notele obţinute la propriile lucrări.

BIBLIOGRAFIE:

1. Ordinul MS – nr. 1761/2021 pentru aprobarea Normelor tehnice privind curatarea, dezinfectia si sterilizarea in unitatile sanitare publice si private,  evaluarea eficacității procedurilor de curățenie și dezinfecție efectuate în cadrul acestora, procedurile recomandate pentru dezinfecția mâinilor în funcție de nivelul de risc, precum și metodele de evaluare a derulării procesului de sterilizare și controlul eficienței acestuia

2. Lucretia Titirca – Urgente medico-chirurgicale Editura Viata Medicala Romaneasca

3. Corneliu Borundel – Manual de medicina interna pentru cadre medii, Ed. ALL, Bucuresti 1995

4. Ghidul national de utilizare terapeutica rationala a sangelui si a componentelor sanguine umane

5. OMS nr. 1226/2012 pentru aprobarea Normelor tehnice privind gestionarea deseurilor rezultate din activitatile medicale

6. OMSP nr. 1101/2016 privind aprobarea normelor de supraveghrere, prevenire si limitare a infectiilor asociate asistentei medicale in unitatile sanitare

7. OUG NR. 144/2008 privind exercitarea profesiei de asistent medical generalist, a profesiei de moașă și a profesiei de asistent medical, precum și organizarea și funcționarea Ordinului Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali din România

8. Legea nr. 461/2003 privind drepturilor pacientilor cu modificarile si completarile ulterioare

9. OMS nr. 1224/2006 – Normele privind activitatea unitatilor de transfuzie sanguine din spitale

10. OMSP nr. 1228/2006 pentru aprobarea Normelor privind organizarea sistemului de hemovigiloenta, de asigurare a trsabilitatii, precum si a Regulamentului privind sistemul de inregistrare si raportare in cazul aparitiei de incidente si reactii adverse severe legate de colecta si administrarea de sange si de componenete sanguine umane

11. Codul de etica si deontologie profesionala al asistentului medical si al moasei

TEMATICA

  1. Rolul si functiile asistentei medicale generalist
  2. Recoltarea produselor biologice si patologice
  3. Punctii, sondaje, spalaturi, clisme
  4. Administrarea medicamentelor
  5. Drepturile pacientilor
  6. Etica si deontologia in exercitarea profesiei de asistent medical generalist
  7. Cunoasterea normelor sanitare antiepidemice din sistemul de sanatate privind metodele de prevenire si tehnici de interventie (asepsia si antisepsia). Metode de protective a personalului in timpul actului medical.
  8. Asigurarea conditiilor igienice pacientilor internati in unitatile sanitare
  9. Prevenirea si combaterea infectiilor associate asistentei medicale
  10. Sterilizarea si dezinfectia
  11. Colectarea deseurilor rezultate din activitati medicale
  12. Transfuzia de sange – scop si clasificare:
  13. Transfuzia directa
  14. Transfuzia indirecta
  15. Clasificarea produselor sanguine
  16. Indicatii si precautii in utilizarea produselor. Accidente si incidente transfuzionale
  17. Protocol de investigare/inregistrare a unei reactii acute transfuzionale
  18. Hemovigilenta, trasabilitatea si raportarea reactiilor adverse
  19. Tipuri de reactii si incidente adverse aparute in timpul transfuziei sanguine
  20. Atributiile asistentului medical care lucreaza in unitatea de transfuzie sanguina conform OMS nr. 1224/2006 pentru aprobarea Normelor privind activitatea unitatilor de tyrabsfuzie sanguine din spitale
  21. Atributiile asistentului medical care administreaza sangele total sau componentele sanguine conform OMS nr. 1224/2006 pentru aprobarea Normelor privind activitatea unitatilor de transfuzie sanguine din spitale
  22. Ingrijirea pacientului in timpului transfuziei
  23. Ingrijirea pacientului posttransfuzional
  24. Norme generale privind privind curatenia si dezinfectia in spitale. Tehnici de evaluare si satisfacere a nevoilor fundamentale:
  25. Observarea si masurarea respiratiei
  26. Masurarea pulsului
  27. Masurarea tensiunii arteriale
  28. Masurarea temperaturii
  29. Determinarea cantitatii de urina
  30. Punctia venoasa
  31. Drenaj pleural
  32. Oxigenoterapia
  33. Recoltarea sangelui
  34. Reguli generale de administrare
  35. Administrarea medicamentelor pec ale respiratory
  36. Administrarea medicamentelor prin injectie intramusculara
  37. Administrarea medicamentelorprin injectie venoasa
  38. Montarea cateterului venos periferic
  39. Cunostinte operare PC

          Informatii suplimentare pot fi solicitate, in perioada de inscriere, in fiecare zi lucratoare, in intervalul orar 08.00 – 12.00, la sediul spitalului- serviciul RUNOS, la telefon 0711923028  si la adresa de e-mail spitalgaesti@yahoo.com

                                                                                             Manager,

                                                            Dr.Belusica Laurentiu

ANEXA Nr. 2

Formular de inscriere

   Autoritatea sau institutia publica:
   Functia solicitata:
   Data organizarii concursului, proba scrisa si/sau proba practica, dupa caz:
   Numele si prenumele candidatului:
   Datele de contact ale candidatului (Se utilizeaza pentru comunicarea cu privire la concurs.):
   Adresa:
   E-mail:
   Telefon:
   Persoane de contact pentru recomandari:

Nume si prenumeInstitutiaFunctiaNumarul de telefon
        

  Anexez prezentei cereri dosarul cu actele solicitate.
   Mentionez ca am luat cunostinta de conditiile de desfasurare a concursului.
   Cunoscand prevederile art. 4 pct. 2 si 11 si art. 6 alin. (1) lit. a) din Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European si al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protectia datelor), in ceea ce priveste consimtamantul cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal declar urmatoarele:
   □ Imi exprim consimtamantul 
   □ Nu imi exprim consimtamantul cu privire la transmiterea informatiilor si documentelor, inclusiv date cu caracter personal necesare indeplinirii atributiilor membrilor comisiei de concurs, membrilor comisiei de solutionare a contestatiilor si ale secretarului, in format electronic.
   □ Imi exprim consimtamantul 
   □ Nu imi exprim consimtamantul ca institutia organizatoare a concursului sa solicite organelor abilitate in conditiile legii certificatul de integritate comportamentala pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si din orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane, cunoscand ca pot reveni oricand asupra consimtamantului acordat prin prezentul formular.
   □ Imi exprim consimtamantul  Nu imi exprim consimtamantul ca institutia organizatoare a concursului sa solicite organelor abilitate in conditiile legii extrasul de pe cazierul judiciar cu scopul angajarii, cunoscand ca pot reveni oricand asupra consimtamantului acordat prin prezentul formular.
   Declar pe propria raspundere ca in perioada lucrata nu mi s-a aplicat nicio sanctiune disciplinara/mi s-a aplicat sanctiunea disciplinara …………………………… .
   Declar pe propria raspundere, cunoscand prevederile art. 326 din Codul penal cu privire la falsul in declaratii, ca datele furnizate in acest formular sunt adevarate.

   Data:
   Semnatura:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *